Πέμπτη 21 Σεπτεμβρίου 2017

Θαυμαστές ἐμπειρίες ψάλτου μέ τόν Ἅγιο Πορφύριο


Θαυμαστές εμπειρίες ψάλτου

26 Ίανουαρίου 2012

Κάποιος μάς έστειλε τήν παρακάτω επιστολή:
«Τον Ιανουάριο τού 2011 υποβλήθηκα σε αμυγδαλοεκτομή, διότι έκινδύνευα από υψηλό πυρετό. Σε διάστημα 7 μηνών μου χορήγησαν πάνω από είκοσι αντιβιώσεις. Τό ξημέρωμα πού θά γινόταν η εγχείρηση μ’ έπιασε ισχυρός, μή παραγωγικός βήχας. Τήν ώρα πού μέ οδηγούσαν στο χειρουργείο θυμήθηκα τον άγιο Γέροντα καί τον παρακάλεσα. Εκείνη τήν στιγμή αυτόματα ο βήχας σταμάτησε καί δέν μέ ξαναενόχλησε.
Πριν τό χειρουργείο μέ προβλημάτιζε τό θέμα εάν μετά τήν επέμβαση θά μπορούσα νά συνεχίσω να ψάλλω όπως καί πρώτα. Ό χειρουργός μου εξήγησε ότι θά έκανε μεγάλες τομές λόγω τών πολλών συμφύσεων καί λογικό ήταν η αλλαγή της χροιάς τής φωνής. Το ανέφερα στην προσευχή μου στον άγιο.'Όταν συνήλθα από την νάρκωση διέκρινα από πάνω μου τόν γιατρό νά μου λέει: “Τί νά σου πώ!Ένώ ήταν κολλημένες γύρω τοιχώματα, βγήκαν, ρέ παιδί μου, τόσο εύκολα σάν νά τις ξεκόλλησε ένα χέρι!”
http://hristospanagia3.blogspot.gr/

ΚΥΡΙΟΣ ΙΗΣΟΥΣ ΧΡΙΣΤΟΣ LORD JESUS CHRIST 3. ΑΡΧ. ΣΑΒΒΑΣ ΑΓΙΟΡΕΙΤΗΣ

«Θεία Ψυχανάλυση». Ἀρχ. Σάββας Ἁγιορείτης

Δημοφιλείς αναρτήσεις

Κανὼν Ἱκετήριος εἰς τὸν Ἰησοῦν Χριστόν

Ὁ Μέγας Παρακλητικὸς Κανὼν τῆς Παναγίας

Παρακλητικός Κανών Αγίου Πορφυρίου Καυσοκαλυβίτου

Παρακλητικός Κανών Οσίου Αρσενίου - Βατοπαίδι Χαλκιδικής